Zdalne wsparcie techniczne to usługa umożliwiająca bezpośrednią kontrolę nad komputerem oraz komunikującymi się z nim urządzeniami, w celu udzielenia pomocy technicznej klientom posiadającym aktywny dostęp do Internetu.
Pakiet przeznaczony dla Klientów, którzy zakupili sprzęt w naszym sklepie.
Dostęp do komputera klienta jest możliwy dzięki wykorzystaniu licencjonowanej aplikacji TeamViewer, którą bezpłatnie można ściągnąć poniżej:
Dzięki powyższej aplikacji Nasi technicy przy wykorzystaniu specjalnie nadanego identyfikatora i hasła, mogą połączyć się z Państwa komputerem i przeprowadzić zdalną pomoc. Jest to najbardziej efektywny i najszybszy sposób pomocy zdalnej. Ponadto usługa nie wymaga obecności serwisanta w miejscu powstania problemu.
Pakiet brązowy pozwala na zestawienie 1 sesji TeamViewer lub 1 rozmowy telefonicznej.
Zasady udzielania usługi:
1. Po dokonaniu zakupu i opłaceniu faktury otrzymasz kod zdalnego wsparcia technicznego, który należy zachować i i podać w momencie uzgadniania terminu sesji zdalnej z naszymi technikami.
2. Otrzymany kod nie ma określonego czasu ważności. Jednorazowo można go wykorzystać w dowolnym momencie.
3. Kod zakupiony w serwisie draytek.sklep.pl jest ważny również w serwisie kamery-ip.com i odwrotnie.
4. Za zrealizowanie usługi uważa się rozwiązanie problemu klienta z zastrzeżeniem punktu 5.
5. Nie rozwiązanie problemu z powodu usterki technicznej (wady urządzenia) lub innych przyczyn niezależnych od usługodawcy (firmy Inter-Comp.Pl) nie może być reklamowane przez klienta.
6. Sesję należy umówić z przynajmniej jednodniowym wyprzedzeniem, a czas reakcji serwisu wynosi do 48 godzin.
7. Aby skorzystać z usługi wymagany jest aktywny dostęp do Internetu po stronie klienta.
8. Wymagany jest także dostęp do urządzenia które ma zostać objęte usługą.