Jak do nas trafić?
Znajdziesz nas na Youtube
Login
Hasło

Zdalna pomoc techniczna

Wychodząc na przeciw wzrastającemu zapotrzebowaniu na profesjonalną oraz szybką pomoc techniczną, oferujemy Państwu zdalne wsparcie techniczne dotyczące urządzeń zakupionych w naszej firmie.

 

Jeżeli mają Państwo problem z instalacją, konfiguracją lub nieprawidłowym działaniem zakupionego w naszej firmie sprzętu sieciowego (kamera IP, router, switch, rejestrator NVR) można skorzystać z dwóch wariantów pomocy zdalnej:

  • Zdalna pomoc bezpłatna - udzielana drogą mailową, po uprzednim wysłaniu przez Państwa wiadomości z dokładnym opisem problemu na adres: 
  •  support@inter-comp.pl

     

  • Zdalna pomoc płatna - udzielana telefonicznie oraz poprzez aplikację TeamViewer, po dokonaniu zakupu usługi Zdalne wsparcie techniczne (dostępnej w menu po lewej stronie w kategorii "Usługi") lub na podstawie wcześniej zakupionego jednego z trzech dostępnych pakietów (brązowy, srebrny lub złoty) w momencie składania zamówienia poprzez sklep internetowy. Serdecznie zachęcamy do korzystania z drugiej opcji ze względu na jej opłacalność:
Zdalne wsparcie techniczne - pakiety
 
Przed przystąpieniem do zdalnej pomocy technicznej prosimy postępować zgodnie z poniższą procedurą
 
 
 

Strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies.
W przeglądarce interenetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Klauzula informacyjna RODO - pobierz.

Ok, rozumiem
Live Chat