Dzięki powyższej aplikacji Nasi technicy przy wykorzystaniu specjalnie nadanego identyfikatora i hasła, mogą połączyć się z Państwa komputerem i przeprowadzić zdalną pomoc. Jest to najbardziej efektywny i najszybszy sposób pomocy zdalnej. Ponadto usługa nie wymaga obecności serwisanta w miejscu powstania problemu.
Pakiet srebrny pozwala na zestawienie 3 sesji TeamViewer lub 3 rozmów telefonicznych.
Zasady udzielania usługi:
1. Po dokonaniu zakupu i
opłaceniu faktury otrzymasz
kod zdalnego wsparcia technicznego, który należy zachować i i podać w momencie uzgadniania terminu sesji zdalnej z naszymi technikami.
2. Otrzymany kod nie ma określonego czasu ważności. Można go wykorzystać w dowolnym momencie (
maksymalnie 3 razy).
3. Kod zakupiony w serwisie
draytek.sklep.pl jest ważny również w serwisie
kamery-ip.com i odwrotnie.
4. Za zrealizowanie usługi uważa się rozwiązanie problemu klienta z zastrzeżeniem punktu 5.
5. Nie rozwiązanie problemu z powodu usterki technicznej (wady urządzenia) lub innych przyczyn niezależnych od usługodawcy (firmy Inter-Comp.Pl) nie może być reklamowane przez klienta.
6. Sesję należy umówić z przynajmniej jednodniowym wyprzedzeniem, a czas reakcji serwisu wynosi do 48 godzin.
7. Aby skorzystać z usługi
wymagany jest aktywny dostęp do Internetu po stronie klienta.
8. Wymagany jest także
dostęp do urządzenia które ma zostać objęte usługą.